marți, 19 decembrie 2017

Te iubesc, minunat popor român




Înmormântarea Majestății Sale Regele Mihai I, mi-a definit atitudinea mea față de poporul din care fac parte și eu și au fost moșii și strămoșii mei.
Majestatea Sa Regele Mihai I a plecat ducând cu dânsul un model mai rar întâlnit, dar poporul  a rămas cu sufletul strâns de durere. Nu fi trist, popor mirific, că ce a pătimit Regele ai suferit și tu, caracterul dânsului, este caracterul tău. Regele Mihai a avut deasupra dânsului pe Regele Regilor, Isus Hristos Domnul și pe mâna Lui ne lasă.
În primul rând ești un popor minunat.
Prin frumusețea ta lăuntrică, locuită de un caracter frumos simplu și iubitor ai dovedit că nu poți fi îngenunchiat. Unii ne-au făcut proști, dar nu suntem, am tăcut, am trecut cu vederea, am fost jigniți, dar nu am ripostat și din această cauză alții ne-au crezut cu adevărat proști.
În al doilea rând ești un popor de bun simț.
Majestatea Sa Regele Mihai I a spus răspicat acest lucru printr-un exemplu pe care l-a trăit atunci când niște neaveniți i-au impus să părăsească țara. Fața acelui soldat care deși era cu spatele, s-a întors cu lacrimi spre Majestatea Sa, i-a dat putere să îndure exilul dur și dureros.
Atunci când oamenii fără bun simț au impus prin forță un regim care nu ne caracteriza pentru că era un sistem mincinos, fără respect și fără omenie, noi am tăcut, dar asta nu înseamnă că l-am acceptat. Lucrul acesta se vede dintr-o poveste care circula în perioada comunistă, când regimul a vrut să stingă din noi credința în Dumnezeu. Activiștii partidului adunau oameni ca să li se spună că știința a dovedit că nu este Dumnezeu. După ce își țineau discursul mincinos a întrebat pe un om, ce zici? Omul s-a ridicat în picioare și a spus: „ce să spun, eu zic doar „Hristos a înviat” și toți oamenii adunați au răspuns în cor: „Adevărat a înviat”.  Era dovada că sentimentul creștin nu ni l-au putut lua sau frânge.
În al treilea rând ești un popor demn.
Am tăcut în fața tăvălugului comunist. Nu te puteai împotrivi în fața violenței și răutății lor. Dumnezeu a trimis această orânduire cu un scop. Am găsit rezolvare la multele restricții impuse de sistem. Au vrut să ne frângă și să vorbim ca ei, să facem ce fac ei, dar ne-au nesocotit și s-au înșelat. Au vrut să recunoșteam că este bine să stăm în frig, noi am găsit o soluție să ne încălzim. Au vrut să recunoaștem că este bine să stăm în întuneric și am găsit o soluție pentru asta, ne-am cumpărat lampă și copiii noștri au învățat precum am învățat și noi la lumina lămpii. Au vrut să recunoaștem că este bine să mâncăm la rație și am mâncat făcând însă rost și de provizii. Au vrut să mergem până acolo ca să ne pierdem demnitatea, dar nu s-a putut. Când au crezut că ne-au învins, am dovedit că nu ne este frică de ei și am ieșit  în stradă zicând: „Există Dumnezeu, Există Dumnezeu”.
Dumnezeu a fost cu noi și vrea să fie cu noi, doar ca noi să ne întoarcem cu fața perfect spre El. Regele nostru pământesc a plecat în lumea lui Dumnezeu, noi am rămas, dar modelul cel mai perfect este în Domnul Isus Hristos, care este Rege peste toți regii.
În aceste zile când ne pregătim să întâmpinăm nașterea Domnului Isus, trebuie să știm că Isus Domnul domnește pe pământ și sus în cer. Suntem noi gata să-i dăm stăpânirea și peste inimile noastre?
Dumnezeu l-a trimis pe Majestatea Sa, Regele Regilor pentru că ne iubește. A suferit mai crunt ca noi, deși a avut o origine mai înaltă, avea un caracter mult superior în dragoste, El și-a îndeplinit cu cinste lucrarea și și-a dus crucea până la capăt.
„Când a fost chinuit şi asuprit, n-a deschis gura deloc, ca un miel pe care-l duci la măcelărie şi ca o oaie mută înaintea celor ce o tund: n-a deschis gura”.
(Isaia 53:7, VDCC)

   Te iubesc, minunat popor român!
Dumnezeu să vegheze asupra ta și tu să îi dai locul de cinste în inima ta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu