joi, 3 mai 2018

Întâlnire de suflet la București, Biserica Baptistă „Providența”, cu Larisa Grenaderov



Doamne, Dumnezeul nostru, cât de minunat este Numele Tău pe tot pământul! Slava Ta se înalţă mai presus de ceruri. (Psalmii 8:1)
Deschide-mi ochii, ca să văd lucrurile minunate ale Legii Tale! (Psalmii 119:18)

Dumnezeu mi-a călăuzit pașii în mod miraculos în ziua de duminică, 29.04.2018, ca să mă întâlnesc cu o persoană ce este o istorie vie a poporului baptist. Cu glas dulce și firav, cu dragoste, dar și pasiune, mi-a șoptit că are ceva ce m-ar interesa. A simțit o mare bucurie și împlinire când auzeam ce îmi spune.
Larisa Grenaderov, căsătorită Petroff, despre dumneaei este vorba. Vine din două mari familii baptiste, dar greutatea nu îi este dată numai de aici, ci din faptul că vine și din două popoare diferite și a trăit în mijlocul poporului nostru român. Tatăl dumneaei vorbea 8 limbi și nu vorbea niciodată până nu se documenta.
Tatăl dumneaei se coboară din familia Grenaderov din Tulcea, de origine rusă, și se numește Grenaderov Leon, născut în anul 1911.
Mama dumneaei se coboară din familia lui Martin Issler, predicator la Cataloi, de origine germană, și se numește Ana.
Cu mai multe amănunte despre cele două familii vom reveni în articole viitoare.

Mai spun doar că sora Larisa se înrudește și cu familia Sezonov, o altă mare familie baptistă.

Mai jos redau mesajul sorei Larisa, pe care l-am înregistrat azi, 02.05.2018, la domiciliul dumneaei din București și postăm și câteva poze de familie.

Vizionare plăcută!










 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu